Letiště Brno
Pro Letiště Brno jsme vytvořili v roce 2012 novou značku a navazující vizuální styl společnosti.
- klient: Letiště Brno, a. s.
- rok: 2012 – 2018
- web: www.brno-airport.cz
Součástí design manuálu jsou kromě definice samotného logotypu i příklady použití na firemních tiskovinách, elektronických dokumentech, inzerci a objektech.
V souvislosti se změnou vizuálního stylu, ale především kvůli zlepšení přístupnosti informací jsme zpracovali i nové webové stránky letiště.
V průběhu naší dlouholeté spolupráce jsme pro Letiště Brno vytvořili několik nejrůznějších propagačních kampaní – na vytipované médium jsme vždy vymysleli vhodný obsah a ten i vizualizovali. Realizoval se celopolep zastávky MHD včetně vlastního blikajícího prostoru CLV (video zde), celopolep autobusu MHD, fotostěna pro pobavení cestujících v odletové zóně, kelímky k propagaci linky do Mnichova a nový bulletin upozorňující na zajímavé destinace dostupné z Brna.